دوره صفر تا صد و پروژه محور متخصص طراحی وبسایت (Frontend)

دوره‌ متخصص طراحی وب با هدف تدریس تمامی مباحث و سرفصل‌های لازم برای تسلط و آمادگی شما عزیزان جهت ورود به بازار کار تدارک دیده شده است.

برای کسب‌وکارهای بزرگ، طراحی سایت با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی وب جذابیت و اهمیت زیادی دارد. بنابراین با یک جستجوی ساده در بین آگهی‌های برنامه نویسی و طراحی وب  متوجه داغ بودن بازار این حوزه و نیاز شرکت‌ها به طراح وب حرفه‌ای می‌شویم. در چنین شرایطی، یادگیری طراحی وب نویدبخش کسب درآمد بالا و حتی همکاری و جذب در شرکت‌های خارجی و کسب درآمد ارزی خواهد بود.

در این دوره‌‌ کامل‌ترین سرفصل‌های طراحی وب از صفر تا صد و کاملا  به صورت پروژه محورآموزش داده میشود .

این دوره  به ترتیب در 5 سطح و دسته بسیار مهم که برای پیوستن به جمع متخصصین وب لازم و ضروری میباشد،  طبقه بندی شده و بالای 100 ساعت آموزشی تدارک دیده شده .


 

شهریه دوره

شهریه این دوره برای عزیزان هنرستان 5 میلیون تومان میباشد

تعداد ساعت و روز تشکیل دوره

این دوره بالای 100 ساعت آموزشی میباشد و در روزهای پنج شنبه از ساعت 9 صبح شروع میشود

مدرس این دوره

واحد صباحی :  مدرس دوره های بین المللی  مدرک مایکروسافت ciw  ( کارشناس ارشد وب ) و دوره مهندسی برنامه نویسی مایکروسافت Net.  و دوره داده کاوی و یادگیری ماشین  در مجتمع فنی — لیسانس مهندسی نرم افزار – کارشناسی ارشد هوش مصنوعی – دانشجوی دکتری هوش کامپیوتر- اخذ مدرک ciw  و برنامه نویسی مهندسی مایکروسافت .net

 

در این دوره ابتدا زیر بنای طراحی وب بصورت کامل آموزش داده میشود و تکنولوژیهای طراحی وب شامل طراحی float  وطراحی Flex box  و طراحی گرید (Grid)  و ترکیب گرید و فلکس بصورت کامل آموزش داده میشود و سپس به کمک تکنولوژی css3 مباحث پیشرفته استایل دهی و مباحث ریسپانسیو در دیوایس های مختلف بحث میشود و همینطور سایتهای مبتنی بر طراحی انمیشن های دو بعدی و سه بعدی بر پایه css  طراحی و آموزش داده میشود

در این دوره بصورت پروژه محور از ابزارها و کامپوننت های آماده بوتسرپ و تیلویند استفاده خواهیم کرد تا در سریعترین زمان بهترین سایتها را طراحی کنیم و همینطور با استفاده از دانشی که از html , css یادگرفتیم به شخصی سازی آنها خواهیم پرداخت .

سایتهای شخصی و فروشگاهی و خدماتی و همینطور انواع مدل پنل های مدیریتی را با استفاده از این فریمورکها طراحی خواهیم کرد .

برای دستکاری کلاسهای آماده بوتسرپ و برای اینکه سایتها با طرحهای متفاوتی داشته باشیم پیش پردازنده را آموزش خواهیم داد

نمایش هدر با اسکرول، layout بوت استرپ، ایجاد انیمیشن در اسکرول، شخصی سازی بوت استرپ با sass، تغییر اسلایدر بوت استرپ، حالت darkmode، شمارنده، افزودن map و chart به پروژه، deploy (آپلود پروژه در سرور) و ….
هدف از این دوره یادگیری بخش های مختلف در قالب های مختلف هست.

یادگیری زبان جاوااسکریپت از واجبات دنیای وب میباشد  . در این دوره نحوه تعاملی کردن صفحات وب را خواهیم آموخت و همینطور فریمورکهای محبوب جی کوئری و آلپاین را جهت سرعت دهی به طراحی صفحات وب خواهیم آموخت و همینطور مباحث پیشرفته جاوااسکریپت و مباحث شی گرایی و مباحث API را کامل آموزش خواهیم داد تا علاوه بر مهارت در زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت برای قدم گذاشتن برای فریمورک محبوب React  گام بردارید .

برای سرعت بخشیدن به لود صفحات و طراحی صفحات تک صفحه ای و موبایلی فریمورک React از ضروریات دنیای وب میباشد . در این دوره در قالب چندین پروژه کاربرد این تکنولوژی را یاد خواهید گرفت .

React یکی از شناخته‌شده‌ترین و قوی‌ترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپت است. از این رو فرصت‌های شغلی زیادی نیز برای توسعه‌دهندگان آن وجود دارد. پشتیبانی قدرتمند، سرعت اجرا، توسعه سریع، به‌روزسانی‌های مداوم و در نهایت یادگیری ساده‌تر نسبت به سایر فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌ها از جمله انگولار (Angular)، این کتابخانه را به یک انتخاب بی‌همتا تبدیل کرده است.

در این آموزش می‌خواهیم به صورت مفید و موثر  موارد بااهمیت در Reactjs را در قالب چندین  پروژه به کار میبریم تا آموخته های خود را در دنیای کسب و کار به چالش بکشیم.

در بین فریمورک‌های جاوااسکریپتی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی که می‌توانید پیدا کنید React است. دلیل آن نیز همه کاره بودن این فریمورک بوده، چرا که جدای از توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب، توانایی ایجاد اپلیکیشن‌های موبایلی را نیز دارد

گیت و گیت هاب یک پلت فرم میزبانی هست که شما خیلی ساده میتوانید پروژه ای خودتون را در اونجا قرار بدهید و بتوانید از امکانات  گیت هاب و همچنین همکاری با دیگران در پروژه را بسادگی داشته باشید.

در دنیای وب و در  شرکتهای برنامه نویسی تسلط بر این مهارتها امتیاز بسیار مهم و از ضروریات میباشد .

NPM اعمالی مثل نصب، بروزرسانی و حذف کتابخانه‌ها را به صورت خودکار انجام دهد و همچنین نیازی نیست به فکر اضافه کردن فایل‌های جانبی و وابسته به کتابخانه‌ی اصلی باشیم.این ابزار قادر است این کتابخانه‌ها را دانلود و نصب نماید.

 

برای ثبت نام میتوانید مشخصات خود را از طریق چت آنلاین به مدیریت هنرستان جناب آقای مهندس ایرجی ارسال   یا اینکه فرم زیر را پر و ارسال کنید .